onsdag 19 juni 2013

Vernissagen

Gårdagens vernissage blev en trevlig tillställning även om det kanske inte kom så mycket folk som jag hoppats på. Men tisdagen bjöd ju på ett fantastiskt vackert sommar väder, så de som hade möjlighet valde kanske lite andra utomhus aktiviteter istället? Men jag var väldigt glad att få tillfälle att få visa upp min konst för allmänheten. :)

Klicka på bilderna så öppnas de i en större storlek.

page1

Mest var det folk från Medborgarskolan som kom ner och tittade på min konst. Även mina kurskompisar tog sig till Jönköping för att se mina tavlor och det var ju trevligt, lika så min dotters morföräldrar. Alla som kom sa att de uppskattade mina tavlor och de glada färgerna tilltalade dem. Min dotter var med och fotograferade och hennes mamma var också med och hjälpte till.

page3

Tre av mina tavlor blev tingade, så det känns som en bra start för min allra första utställning. Har ju ingen vana av sådant här och därför inga direkta förväntningar heller. Självklart hoppas jag ju på att folk ska tycka om min konst och att jag ska få ännu fler tavlor sålda.

cats1

page2

page4

Imorgon torsdag kommer jag också finnas på Galleri Blå, men på midsommarafton tror jag folk har annat för sig, även jag, så då är Galleriet stäng, men på tisdag den 26:e är jag på plats igen.

Ha en trevlig midsommarhelg!

namnteckning1 kopiera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar... ;)